یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهار‌شنبه 26 آذر 1399/ شماره 185
تعیین سهمیه مواد پتروشیمی از اول دی خودکار می‌شود، کاهش 593 تنی معاملات، گام های آرام دلار نیمایی در مسیر کاهش، کاهش 50 تومانی دلار صرافی ملی...

تعیین سهمیه مواد پتروشیمی از اول دی خودکار می‌شود
مدیر کل دفتر آمار و فرآوری داده‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که از اول دی ماه امسال میزان تعیین سهمیه مواد پتروشیمی به صورت خودکار و برمبنای فاکتور فروش ثبت شده واحدها خواهد بود. وی همچنین تاکید کرد که واحدهای تولیدی باید ماه به ماه آمار عملکرد خود را اعلام کنند و گفت: بر این اساس واحدهای تولیدی موظف هستند آمار تولید خود را به صورت ماهانه ثبت کنند و در حال حاضر هنگام خرید آمار تولید با مقدار خرید مطابقت داده می‌شود و سهمیه‌ها بر این مبنا تعیین می‌شود.

کاهش 593 تنی معاملات
کارنامه معاملات محصولات پلیمری در هفته چهارم آذر ماه بسته شد. علی رغم اینکه عرضه ها 3 هزار و 347 تن نسبت به هفته قبل افزایش یافت، معاملات 593 تن کاهش را تجربه کرد. جمع معاملات این هفته به 60 هزار 898 تن رسید. این هفته، معاملات یک درصد کمتر از هفته‌ی سوم آذر بود. دلایل کاهش حجم معاملات این هفته محصولات پلیمری در بورس کالا را در پست تحلیلی فردا، پنجشنبه 27 آذر ماه در ویکی پلاست بخوانید.

گام های آرام دلار نیمایی در مسیر کاهش
میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز به 25 هزار و 660 تومان رسید و نسبت به یکشنبه، 23 آذر که قیمت های پایه اعلام شد، تنها 7 تومان افزایش یافت. نکته مهم دلار نیمایی امروز، میانگین روزانه بود که به 25 هزار و 500 تومان، عقب نشینی کرد. دیروز میانگین روزانه، 25 هزار و 700 تومان بود.

کاهش 50 تومانی دلار صرافی ملی
دلار صرافی ملی که روز گذشته با 150 تومان افزایش در 25 هزار و 850 تومان به پایان رسید امروز بدون تغییر در 25 هزار و 850 تومان قیمتگذاری شد. ولی در ادامه با 50 تومان کاهش به 25 هزار و 800 تومان رسید. دلار آزاد هم که دیروز تا 26 هزار و 100 تومان پیش رفت امروز نیز با 250 تومان کاهش در 25 هزار و 850 تومان، قیمت خورد.

ادامه معاملات برنت با 50 دلار
برنت معاملات روز گذشته را با 50 دلار و 69 سنت به پایان رساند و امروز هم معاملات جهانی نفت با 50 دلار آغاز شد. قیمت این لحظه برنت: 50 دلار و 65 سنت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟